måndag 6 september 2010

Bröllopskort och baconsås........

Skulle bara slå ner ändan framför datorn en liten stund, den lilla stunden blev lång och slutade med att jag satt och kolla in massa inredningssidor och det slutar bara i fördärv för min del.
Nu vill ja absolut inte laga mat och definitivt inte åka till jobbet, bara vara hemma och måla loppisfynd och flytta runt grejer.
Tror nog att sonen vill ha lite mat framåt dagen o ja behöver en matlåda, så mat får jag nog laga ändå. Ska göra det ganska lätt för mig med pasta och baconsås. Slänger ihop en sallad till sambon också. Han kör en runda med lastbilen direkt efter sitt ordinarie jobb och då är det smidigt att ha med en sallad.
Jag tror även att ja måste åka till jobbet, bra att få in en liten slant då och då. För övrigt jobbar jag bara tre kvällar denna vecka så jag ska inte gnälla.

Ett bröllopskort har jag fått till även om det satt långt inne........
Kortet är inte helt nygjort men jag kunde visa det först nu efter bröllopet.


Kortet öppnas i mitten. Papper och några blommor från Magnolia. De andra blommorna och bladen ärloppisfynd. Bling från Prima. Använt en borderstans från Martha Stewart.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer: