onsdag 25 augusti 2010

Hör och häpna........inte en, utan TVÅ layouter

Somliga dagar är mer inspirerande än andra och då blir även jag lite effektivare och just denna dagen tillverkades två layouter.
Först ut är en med sonen och hans söta kusin. Ingen typiskt "primialayout" men jag tyckte om färgerna och att det inte blev så mycket rivande o slitande och det känns lite ovanligt.
Stämpel från Inkywings. Papper från bla DCWC. Grungeboard från Tim Holtz. Mirabylls underbara biljetter.


Sedan kommer en layout på mig och min söta älskling♥. Den här layouten är mer min stil om jag nu har någon specifik stil.
Papper ur ett block från DCWV, "Old world stack" tror ja det heter. Även papper från DaisyD´s, My Minds Eye och wellpapp. Blommor o bling från Prima. Stämpel från Tim Holtz.


Hoppas på ett nytt ryck av kreativitet, tills dess........... må så gott!

Inga kommentarer: