onsdag 21 september 2011

Tråcklat ihop ett kort.......

Idag blir det ett snabbinlägg, har lite att stå i idag och två dagar framöver. Det är roligt, spännande och nervöst, men det ska nog gå bra.Jag har gjort ett kort med en handsydd söm runt hela kortet, tyckte att det ramade in kortet ganska snyggt.


Papper från Pion Design. Blommor från bla Panduro, Kort o Godt och Storyteller. Dekorationshörn från Melissa Frances. Fjärilspunch från Martha Stewart. Stämpel från Vilda Stamps.

Med detta kortet deltar jag i Utfordring #38 hos Scrappekammeret.

5 kommentarer:

Mandelhjärta sa...

Riktigt fint kort! Gillar vintage-stilen! :)
Så mycket läckert du har skapat!! Lägger mig till som följare, jag vill se mer.
Ha det så bra, och välkommen som följare hos mig! :))

Marita Johansson sa...

Jättefint kort

Anne sa...

Så kjempeflott! Nydelige farger, og så fin detalj med sømmen og det bortrevne partiet. :)

Anonym sa...

LJUVLIGT!!!!

UlrikaT sa...

Vilket otroligt vackert kort! Snygg effekt av det sydda runt kanterna!
Tusen tack för ditt bidrag till scrappekammaret!