tisdag 3 maj 2011

Gammal....men alltid något...

I layouttillverkningen råder det lite stiltje just nu. Visar upp en gammal som legat ett tag, gillar fotot på mig och Liten L.
Har blandat köpta Prima-blommor och egenhändigt gjorda Primia-blommor. Det var första gången som jag provade att tillverka egna blommor, resultatet blev väl okej i allafall.

Nu måste jag gå och lägga mig. Vi får vårat avlopp omgrävt så jag har varit isolerad från omvärlden idag. I morgon kommer dom och börjar jobba klockan sju och då vill jag helst va påklädd.
Tyvärr har ett scrapsug infunnit sig och jag vill scrappa svartvita julkort, kolla här så förstår ni.
Nä nu tar jag mig i kragen, stänger ner datorn och gosar kudde istället.

Natti natti!

1 kommentar:

Sarah sa...

Blommorna blev jättefina!!
Vilket härligt foto:-) önskar jag hade fler av den varan men det är tyvärr oftast jag som håller i kameran;-)
Lycka till med avloppet!