tisdag 23 november 2010

Vård av en liten sjukling idag........

Vilket väder det varit idag, verkligen ett riktigt busväder. Problemet här hemma är inte mängden snö utan var den har bestämt att placera sig. I världens största driva framför bilen och på våran uppfartsväg. Plogbilen tar våran väg samtidigt som samhället som vi bor utanför men icke idag. Bävar för att jag och sambon får gå ut med varsin skyffel och skotta hela vägen. Klockan halv sex i morgon bitti ska vi nämligen iväg.
Sonen är inte riktigt kry så jag är hemma med honom idag, skönt att inte behöva ge sig ut på vägen idag iallafall, men imorgon är det dagis som vanligt igen.

Två julkort har knåpats ihop denna veckan. Tycker jag alltid kör samma stil på korten, lite fantasilöst kanske men under "tillverkningsprocessen" har jag roligt och det känns som huvudsaken.
Kanske syns det att "God Jul-biljetten" från Magnolia blivit en favorit, stämplas flitigt med den just nu.


Papper från Tim Holtz. Stämplar fr Magnolia och Basicgrey. Blommor och blad fr Gekås. Bandet vet jag tyvärr inte var jag hittat. De röda bären är något jag hittade längst ner i en jullåda, ingen aning vad det suttit någonstans.




Papper fr Creative Imaginations och DaisyD´s. Blommor från Prima. Halvpärlor från Melissa Frances. Stämpel från Magnolia. Band okänt. Bladpunch från Martha Stewart.

Inga kommentarer: