lördag 22 april 2017

Project Life 2017...week 1...

Har alldeles nyss blivit färdig med albumet för 2016. Ligger som vanligt ganska många veckor efter men jag har fått det att fungera ganska bra ändå.
Skriver mycket vad som händer i min kalender, delar in foton i veckomappar på datorn och ritar skisser innan framkallning.



Fillercards: Studio Calico, American Crafts (Amy Tangerin) och Kaisercrafts (Celebrate Life).
Deko: Studio Calico, Fancy Pants, Pink Fresh Studio, Simple Stories och Tim Holtz.


Jag deltar med uppslaget i följande utmaning:


Jag valde att inspireras av Gunillas bild och framförallt det grå, blå och svarta i bilden.

2 kommentarer:

Gunilla R sa...

Åh, vilket fantastiskt fint uppslag du skapat som matchar min mood board så bra! Gillar mixen av färgfoton och svartvita foton också. Tack för att du är med på 3-årsfirandet på Project Life i Norge - nu är det bara att hålla tummarna på en lott-vinst! /DT-Gunilla

Marit Staaf sa...

Äntligen lite svenska bidrag! Bra jobbat Marie!!! Underbart uppslag och en snygg tolkning av Gunillas inspirationsbild. Gillar de dova färgerna. Tack för att du är med och tävlar i 3-års jubileet hos Project Life i Norge. / DT-Marit