tisdag 9 januari 2018

Barnkort...

Julhelgerna är över och vardagen med jobb, förskola och skola är igång igen.

Några riktiga nyårslöften har jag inte meeen som vanligt skulle det inte göra ont att tappa något kilo här och var.

Ska försöka att äta nyttigt eller rättare sagt nyttigt för mig. Eftersom jag inte har någon tjocktarm (sen 13 år tillbaka) har jag lärt mig vad magen gillar och framförallt inte gillar.
Tyvärr för en godisråtta som jag så ligger socker på första plats över saker som är helt värdelösa för min mage.

Jag äter inte särskilt mycket kolhydrater iallafall inte snabba kolhydrater. Detta är något som känns bra, tror nämligen inte att snabba kolhydrater gör så mycket gott för mig. 

Grönsaker och framförallt goda sallader är däremot något som jag verkligen ska försöka fortsätta med och satsa på, kanske börja med att visa upp lite sallader här på bloggen och hoppas att någon annan får lite idéer.

Det var några tankar från mig så här på kvällskvisten...


Åter till dagens kort, ett barnkort som jag gjorde för ett tag sen. Det mönstrade pappret är från My Minds Eye och det mesta av det övriga materialet kommer från October Afternoon.



3 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Coolt kort

Sandra sa...

Skulle gärna vilja göra en beställning på ett dopkort
Går det?
Mvh Sandra

Marie sa...

Hej! Det går alldeles utmärkt att beställa ett dopkort. Du får gärna höra av dig på min mail ((marie.svensson81@gmail.com)) ta bort alla paranteser från mailen. Vänliga hälsningar Marie