måndag 13 oktober 2014

Maskulint kort...

Dagarna flyger fram i ett ruskigt tempo och jag hänger med :)
Tränar på att sänka kraven på mig själv och hitta en balans.......lagom är nog rätt bra:)
 
Jag har gjort ett maskulint kort till fars dag.
Har suddat lite i fotografierna men på framsidan är ett fint fotografi av min pappa ♥
 
Kortet är gjort av en papperspåse som jag vikt dubbel och dekorerat med pappersserien "Cartographer" från Prima.
Köpte både påsar och pappersblock på Pysselskafferiet och har haft det liggande ett tag tills nu när en idé växte fram.


Insidan med en skrivyta och en liten ficka med plats för en tag.


Tre tags sitter instuckna i påsens öppning och föreställer mina tre söner ♥♥♥

Papper från Prima, Tags från Ranger. Papperspåse köpt på Pysselskafferiet. Kantstans från Fiskars. Blommor och pistiller från Strömstad scrapbooking. Metallskylt, gem och bokstavsstickers från Tim Holtz. Kugghjul från Rox Stamps.

 
Deltar med kortet i följande utmaningar:
 

1 kommentar:

Passion 4 Papercrafting sa...

Lekkert med personlige bilder,flotte farger!

Tusen takk for at du deltar på Scandinavia Paper fun herrekort utfordring denne månenden.
Håper å se deg igjen neste gang også.
DT Vibekke