fredag 5 juli 2013

Beställningskort...

Så kommer det äntligen en uppdatering.
Det sista har jag prioriterat hem och trädgård framför pysslandet med andra ord har jag gjort några beställningskort men inte så mycket mer i pysselväg.
 
I onsdags hade jag en dag helt för mig själv. Började med att röja här hemma lite snabbt och sedan bar det iväg till Borås. Gick bara och njöt, tittade lite i affärer och besökte Magnolia men köpte inte så mycket där (det är sant).
 
 
En beställning på ett bröllopskort som skulle gå i guld och grönt. Det guldfärgade sortimentet var väldigt begränsat här hemma men lite fick jag ihop.
Tror att jag fått det mönstrade pappret med ett DT-paket från Scrapbutiken för länge sedan och det tackar jag verkligen för nu.

Papper från Scrapbutiken. Kakservetter från Pysselskafferiet. Halvpärlor? Fjärilspunch från Martha Stewart. Text och bild utskrivna på datorn. Blommor från WOC och I am roses. Dekorationsbär från Magnolia.
 
 
Deltar med kortet i följande utmaningar:
 

10 kommentarer:

Mojca sa...

Amazing card, so soft and layout is just gorgeous! Thank you for joining us at ABC Challenge. Hugs! MOjca

Papermum`s sa...

Jättefint kort!
Och njut mer av sommaren, tids nog kommer mörkret då vi går in till pysselhörnan!!
Kram!

Patty Sue 2 sa...

Your card is so elegant and lovely. Thank you for joining us at ABC Challenge. Good luck and and please join us again.

Anne Lill sa...

Lekkert kort!! Fint pyntet med blomster og jeg likte veldig godt vimplene med navn på. Absolutt en ting jeg skal ta med meg :)

Tusen takk for at du scrapper med NSHK!

Anne Lill
DT NSHK

Else Irene sa...

Nydelig bryllupskort :) Takk for at du er med på Trykkpressa i juli ♥

Marita Johansson sa...

Ett alldeles ljuvligt fint bröllopskort

Kraaaam

Barbara GR sa...

Such a gorgeous card! Fabulous colours and details
Thank you for joining us at Fashionista Challenge!
Hugs
Barbara GR

Natalie Laurijssen sa...

Stunning card! Thanks for sharing this with us at ABC Challenges.
Hugs
Natalie

Christy Designs sa...

Beautiful card with lovely design.
Thanks for joining us at Fashionista Challenge.
christyx

Karen Elise sa...

Et nydelig og delikat bryllupskort! Lekkert med den hvite rosa som motiv! Takk for at du scrapper med NSHK!
:) Karen Elise