lördag 23 februari 2013

Grattis till nya lyan....

Just nu pysslar jag lite i det tysta, gör saker som jag inte kan visa upp riktigt än.
Jag hittade denna fina skapelse och fick idén till detta kort, liftade fågelhuset rakt av men satte det på ett kort.
Kortet är tänkt till någon som har flyttat till en ny boning.


Papper från Maja Design. Blommor från WOC. Dekorationsbär från Magnolia. Murgröne-, fågelholk- och fågeldie från Marianne Design. Kantstans från Martha Stewart. Halvpärlor från Panduro.
 
Deltar med kortet i februariutmaningen hos Månadens Utmaning.
En inspirerande bild där jag valde att använda mig av de härliga vårfärgerna samt av alla fina blommor.

4 kommentarer:

Carina sa...

Vilket ljvuligt kort du gjort.Älskar dina pastellfärger och dekorationen.
Tack för din medverkan hos Månadens Utmaning och önskar dig Lycka till!

Pia S sa...

Et alldeles nydelig kort med herlige duse farger! Det blomstrete papiret er virkelig pent, og fuglehuset har du dekorert så fint med hjertebord, blomster og blader. Liker også strukturen i papiret du har benyttet for fuglehuset.

Anna sa...

Urgulligt kort i skira färger.

Vinterkramen Anna

Katarina sa...

Så ljuvligt. Tänk den som får det fina kortet i flytt present. Kram