torsdag 6 december 2012

Julkortstillverkningen börjar avta......


Jo så är det....julkortstillverkningen sjunger på sista versen för den här säsongen.
Min söta svärmor har sålt nästan alla mina julkort på en julmarknad och jag är väldigt tacksam att hon hjälpt mig samt till alla som tittade och köpte mina kort, tack♥
 
Flyttkarusellen snurrar på i en ruskig fart, alla mina pysselsaker är nerpackade och i morgon kopplar jag ur datorn.
Till helgen flyttar vi äntligen.
Några förinställda inlägg kommer nog att dyka upp framöver men jag kommer vara lite frånvarande ett tag.
 
Ett bland de sista julkorten kommer här:

 
Papper från Maja Design. Stämpel från Magnolia. Murgröne-die från Marianne Design. Blommor från Wild Orchid Crafts. Halvpärlor från Reprint. Stickles (koppar). Kant-die från Tim Holtz.
 
 
Deltar med kortet i följande utmaningar:
 


2 kommentarer:

Cathrine /caca sa...

Vilket fint julkort!! Blir alltid superinspirerad av att kika in här - så mycket fint!
Lycka till med flytten!

Gro sa...

Nydelig kort. Fantastiske farger.
Takk for at du deltar hos Papirdokkene.

Klem :o)