onsdag 14 november 2012

Packar och gör julkort.....

Inget inläggsrekord denna veckan heller.
På dagarna har jag full underhållning av småttingarna, varav en just nu är i en klåfingrig ålder. Allt ska tas fram och undersökas och läggas tillbaka på en helt annan plats. Napp i kattmat, lego i diskmaskin, äpple under mattan och glitterlim i skor osv....osv.....
Dessutom försöker jag packa inför stundande flytt, en hel massa saker har vi uppenbarligen samlat på oss.
I pysselrummet har jag inte packat ner en enda pinal än, däremot har det blivit en avstjälpningsplats för allehanda saker vilket gör att det ser ut som en sprängd bomb där inne. Även om vi lever i ett kaos just nu så kommer det att bli så fint och bra.
 
Det mesta jag pysslar kan jag inte visa än, men det kommer så småningom.
 
Igår kväll gjorde jag detta julkortet, blommorna fick även denna gång lite akrylfärg på sig. Det blir lite vintrigare för ett kort utan blommor...........nää, helt omöjligt, det går inte.

 
Papper från Pion Design. Stämpel från Inkido. Biljettstämpel från Magnolia. Blommor och pistiller från Wild Orchid Crafts. Halvpärlor med Paper pen. Snöfluff penna från Panduro. Stickles (star dust)
 
 
Deltar med kortet i följande utmaningar:
 
 
 
Nu ska jag vänta på att mannen kommer hem sen ska jag åka till återvinningen med skräp, pingstkyrkan med kläder o prylar och sen ska jag handla.
 
För övrigt så körde jag sönder min Cuttlebug i söndags, många mindre vackra ord kom ur min mun.
Jag beställde en Big shot från Scrap o Hobby som levererades vrålsnabbt till ett bra pris. Trist att lägga ut så mycket pengar men jag är nöjd med mitt köp.
 
Är så negativ att gnällometern slår nya rekord.....nu har jag gnällt färdigt.
 
Kram på er!


3 kommentarer:

Berit sa...

Hei!

Tusen takk for at du deltar på utfordringen hos Papirpikenes Verden!

Flott julekort og lykke til!

klem

Fina Fröken Söt sa...

Åh vilket fint kort!!!! :-) Hoppas allt är bra och att allt går bra med flytten. Kram!

Synnøve sa...

Et nydelig julekort!!!
Oser av herlig vinter og kos.
Takk for deltagelsen hos Papirpikenes Verden, lykke til!
Klem