tisdag 27 november 2012

Magsjuka och layout......

Nu är snart hela familjen återhämtad efter magsjuka. Fy vilken pers. Vi har varit sjuka alla fem men som tur är inte riktigt samtidigt.
Tre kvällar i rad har jag o min man gått o lagt oss senast åtta. Alla flyttkartonger som skulle packas har fått vänta. Nu får jag lägga i en högre växel o jobba på lite här hemma.
Till helgen packar jag nog ner mina pysselsaker. Inget mer pyssel innan jag sitter i mitt nya fina pysselrum i vårt nya fina hus.......längtar som en tok.
 
Vi hyr det hus som vi bor i nu och flyttar till något betydligt större och bättre och framförallt..... vårt eget.
 
Tack vare Allt om Scrap har jag kommit igång och börjat göra lite layouter igen. Ni har väl förresten inte missat sista inspirationstidningen? Här finns den annars att läsa.
 
Innan magsjukan kom som ett brev på posten gjorde jag denna layouten till Pysslotekets roliga novemberutmaning.
 
Stämpeln i övre vänstra hörnet har jag tyvärr glömt tillverkaren på. Den är köpt för ganska många år sedan.
 

 
Papper Kraft cardstock, Bo Bunny och Papirdesign. Tomtestämpel från Stämpelboden. Biljettstämpel från Magnolia.
 
 
Tack alla ni som tittar in här hos mig. Blir så glad över alla söta kommentarer jag får.
Kramar i massor till er!

1 kommentar:

Jasmine sa...

Skönt att familjen har tillfrisknat.
Lycka till med flytten!

Jag gillar din layout.

Kram