tisdag 11 september 2012

En canvas........

Försöker att ta det ganska lungt nu, ska försöka nöja mig med de kort jag har inför marknaden.
Idag har jag bara gjort ett litet enkelt grattiskort som Liten L ska ha med sig på kalas till helgen.
 
Igår gjorde jag denna canvas. Blomhjärtan har jag sett på flera kort och försökte göra något liknande, blev inte riktigt som jag tänkt mig men helt okej ändå.
 



 
 
Canvas från Clas Ohlsson. Papper från Pion Design. Textremsan utskriven på datorn. Blommor från WOC. Halvpärlor från Reprint. Spetsen från en loppis.
 
Deltar med kortet i följande utmaningar:
 
 
 
 
Här är en bild som visar var Pytteliten L har stått och spanat stora delar av dagen. Utanför har en skotare kört och lastat upp virke. Klockan 05.15 vaknade han och började titta, trots mörkret syntes det bra i ljuset från starka lampor.


6 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Sååå snyggt hjärtat är Jättefint
Måste vara riktigt spännande

Kraaaaaam

Katarina sa...

Vilken härlig tavla. Superfin. Vad fint ni har det hemma. Tänk att orka stå o titta så länge :-). Kramar Katarina

Lilla Pysselvrån sa...

Helt underbar tavla, den skulle jag mer än gärna ha på väggen!! tycker du har lyckats helt utmärkt med hjärtat, fina färger tillsammans. Den skulle kunna bli en fin bröllopsgåva t ex.

Vad fint du har det hemma!

Kram, Erica

Filharmonica sa...

Nydelig bilde :-) Takk for at du deltar i Vintageutfordringen, og lykke til! DT Heidi

Rozzan sa...

Vilken härlig canvastavla!! Verkligen jättesöt!!Pricken över i är ju dein gulliga kille:-)
Kramiz

Nelle sa...

Så vackert!!

Tack för att du deltar hos Vintage Udfordring :)
Kram Nelle