söndag 13 maj 2012

Ingen bebis men väl ett kort.......

Det blev en pysselkväll idag. Ett "tack för hjälpen" kort med massor av blommor.

På bebisfronten står det däremot still. Det är inte många dagar kvar nu och jag hoppas inte att det startar innan utsatt snittdatum även om jag längtar och har ledsnat på att vara gravid.


Papper från Prima. Blommor och ostduk från WOC. Stämplar från Rox Stamps och Vilda Stamps. Metallfjärilar från blomsterbutik. Bladdie från Magnolia. Stickles (dimond).


Deltar med kortet i följande utmaningar:

7 kommentarer:

Anne Bente sa...

wawww hvor er den super flot.

100000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.
knuss♥

Kristine sa...

Dette var ett nydelig kort :)
Herlige farger og fint pyntet!

Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår!
Ha en fin dag :)

Kristine
Scrapperiket

Katarina sa...

Wow, vilket underbart kort. Så fint med den nedvikta sidan med blommor. Lycka till!

Pysselfröken sa...

Så vackert kort du har gjort! Fina färger och detaljer. Tack för att du deltar i Kort O Manias utmaning. Jag håller tummarna för dig och bebisen.
Kram

Karin sa...

Hej och tack för din kommentar hos mig! Jag har kikat runt här hos dig och woaw vad mycket fint du gör! Spetsarbanden var så söta!
Lycka till med bebisen!
Kram Karin

Sandra Hammer sa...

Så pent kort! Og masse lykke til med babyen som sikkert ser dagens lys om ikke lenge :D

Smil fra Sandra

Filharmonica sa...

Nydelig kort :-) Tusen takk for at du deltar i Scrapperiket sin utfordring, og lykke til! DT Heidi