tisdag 1 maj 2012

Bara för att- kort..........

Äntligen känns det som riktig vår här, igår hade vi öppet dörren nästan hela dagen. Idag är det lika fint även om det blåser lite.

På pysselfronten är det ganska lungt just nu, ska sitta med lite beställningar ikväll tänkte jag. Kan väl säga att jag blev rätt pysselsugen igår när det blev julafton igen och ett paket från Wild Orchid Crafts anlände. Det får nog va slut med sådana julaftnar ett tag framöver, plånboken har sprungit o gömt sig o vägrar komma fram.


Visar upp ett av två kort som jag gjorde på pysselträffen hos Pysselskafferiet i lördags. Tror varje gång att jag ska få mycket gjort men mina bordsgrannar gjorde alldeles för roliga saker för att jag skulle kunna titta på mitt eget pyssel.
Skyltar, album och jättefina kort gjorde dom och mitt huvud höll på att koka över av idéer när jag såg allt fint.
Det var en mysig dag och jag njöt verkligen.


Papper från Prima. Stämpel från Rox Stamps. Blommor från WOC. Bladdie från Magnolia. Metallfjärilar från blomsterbutik.


Har bland annat ute ett stort papperspaket på tradera just nu, dessutom fraktfritt. Här finns en länk om ni vill kika. Finns många godbitar till papper där.


Njut av dagen!

Inga kommentarer: