onsdag 4 april 2012

Mycket på "att göra-listan"...........

Jag har varken fött barn, slutat pyssla eller gått i ide, bara kommit på en miljon saker jag ska göra innan bebisen kommer. Min "att göra" lista innehåller bla städa alla garderober o skåp inklusive mitt stökskåp i köket, gå igenom kläder, sy kuddar o fixa med mina loppisfynd.
Kan lova att min lista är ofantligt lång och att jag antagligen bara kommer att skrapa lite på ytan.

Igår var jag och svärmor på Ikea o handlade bla en spjälsäng, byrå och lite andra bra o ha saker. Det var riktigt roligt trots att det kändes som min underläpp var gigantisk och hängande tack vare tandläkarbedövning.

Idag har jag städat, tvättat, varit på återvinningen och i pingstkyrkan. Har inte gått o blivit troende bara lämnat in fem kassar med utsorterade kläder.

Annat har tagit tid det sista så pysslande ligger på sparlåga men i morgon kväll ska jag försöka sätta mig en stund.
Nu ska jag snart krypa ner i sängen.

Visar upp ett kort gjort för några veckor sen.



Papper från Magnolia. Stämpel från Vilda Stamps. Blommor från WOC.

Inga kommentarer: