måndag 23 januari 2012

Äntligen snö.......

Så kom det äntligen lite snö. Gårdagen ägnades åt pulka- och snowraceråkning.
Pytteliten L blev väldigt förtjust i att åka pulka trots att det var första gången. Tur att han har världens bästa storebror som håller om honom när vi åker.

Hoppas snön ligger kvar för jag gillar och behöver ljuset.



På pysselfronten händer det faktiskt ganska mycket. Det produceras mycket kort, just nu inför en liten utställning som jag blev tillfrågad om att vara med på. Den går av stapeln i början på april tror jag så än finns det ju pysseltid kvar.
Förra året när jag var med sålde jag endel kort men framförallt tog upp beställningar på många kort.

Fixade lite med mitt kortställ häromdagen och försökte dela upp lite i kategorier. Saknade nästan helt kort på temat bröllop så det står högst upp på min "att göra" lista.

Kommer visa upp korten här allt eftersom de blir färdiga.

Kramar i massor!

1 kommentar:

Marita Johansson sa...

Vilka härliga bilder.
Visst är det väl härligt att se alla glada barn i pulkabacken.

Mina tjejer trodde inte sina ögon i lördags när snön vräkte ner.

Kramis