fredag 16 december 2011

Mer julkort blir det.......

Efterlyser ett stort knippe julstämning. Vädret gör nog sitt till för jag har väldigt svårt att tänka mig att det är jul om åtta dagar.
Igår snöa det och blev helt vitt för att två timmar senare regna bort. Jag vill ha en vit jul.
I helgen råder vi nog bot på avsaknade av julstämning för då ska det griljeras skinka. Vi ska äta skinkmackor tills det sprutar ur öronen.


För övrigt bär jag bokstavligen på en rolig nyhet............igen.
Går allt väl ska vi ha tillökning i maj, grabbarna Bus ska förhoppningsvis få ett syskon, då blir det ännu mer liv i luckan här hemma♥.

Nu över till julkortsskapandet, tar man bort inläggen som inte handlar om julkort på min blogg så ekar det nog ganska tomt.
Idag postade jag våra julkort. Vi skickar som vanligt julkort med foto på barnen, denna gången kombinerades vissa av julkorten med tackkort från vårat bröllop.

Jag ska försöka visa upp alla julkort jag gjort nu innan jul eftersom jag snabbt tröttnar på jul och allt däromkring när julen är över.
De flesta av mina julkort är sålda, har några stycken liggande här hemma.

Här kommer ett julkort som jag gjorde för ett tag sen.

 




Papper från Magnolia och BoBunny. Vinagebild från Pion Design. Diecut-ram från Inkido. Kantstans från Martha Stewart. Dekorationsbär (guld) från Magnolia (röda) från ljusmanchett. Rosor från WOC. Halvpärlor gjorda med guldfärgad Paper Pen.

1 kommentar:

Marita Johansson sa...

Åhhh så underbart fint
Kramis