tisdag 11 oktober 2011

Fotboll o kort..........

Ett öga på datorn och ett på tv:n. Så spännande att tom jag har svårt att låta bli o titta. Gillar att kolla på nästan all sport men fotboll har aldrig varit min grej. Tacka vet ja simning, de är grejer de. Kan ju bero på att jag under många år själv tränade och tävlade simning. Det är något min kropp definitivt skulle behöva just nu, jag mår bra av o röra på mig. För övrigt är snart en motionscykel på väg genom dörren här hemma. Nu kan jag cykla samtidigt som jag tittar på något utvecklande program på tv.
Vet inte vad som är troligast, att jag cyklar eller att det skulle finnas något utvecklande att se på tv (jag har hört att det finns en avstängningsknapp:))

Här kommer ett kort som jag meckade ihop för ett tag sen men glömt att visa.


Papper från Melissa Frances. Kakservett från Royal Lace. Stämpel från Vilda Stamps. Blommor från Panduro o Storyteller. Dekorationsbär från Magnolia. Fjärilspunch från Martha Stewart. Hjärtpins från Inkido.


Nu ska jag gosa kudde o mysa täcke. I morgon är det drop in på sonens skola och möte på banken.

Sov gott!

Inga kommentarer: