tisdag 13 september 2011

Layout med två otroliga detaljer.......

Nu kanske en och annan sitter och synar layouten efter något speciellt.....håll i er........ inte en utan två virkade blommor finns med på den här layouten. Det är jag som har virkat dem och det är just det som är det otroliga med den här sagan.
Jag kan inte virka utan har påtat ihop dessa blommor med hjälp av internet och svärmor.

Den fina virkade duken har jag absolut inte virkat utan hittat i soprummet när jag bodde i lägenhet förut.


Layouten innehåller ett av många kort föreställande Pytteliten L.


Jag hänger på en utmaning hos Anonyme Scrappere- lag hva du vil.



Papper från DaisyD´s och wellpapp. Fjärilspunch från Martha Stewart. Blommor från Papirloftet. Vita påskfjädrar från fyndlagret. Die-cut ram från Inkido. Tag från ett par jeans. Blingswirl från Prima. Halvpärlor från Panduro. Rosenknoppar från Kort o Godt. Vitt lås från Melissa Frances.

2 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Blommorna ser jättefina ut.
Snygg LO

Synnøve sa...

En fantastisk vakker LO!
Lekkert fra "topp til tå", bildet, rammen og at du hadde journalingen i striper;)
Takk for at du deltar hos AS
Klem