torsdag 29 september 2011

Glassbox blev bröllopsask............

God morgon!
Just nu sitter jag och klurar på saker som jag skulle kunna göra istället för det jag borde, nämligen städa.
Katten kurar ihop sig i hörnen och är vettskrämd att dammråttorna ska anfalla, riktigt så illa är det väl kanske inte, problemet här hemma är inte dammet (de mesta ligger ju ändå under möblerna) de värsta är alla prylar som ligger där dom inte ska var.
Vi är nog lika goa kålsupare allihop när det gäller att stöka ner, utom pysselhörnan det är bara mitt stök.

Ett litet snabbinlägg hinner jag nog innan jag kavlar upp ärmarna och sätter igång.

Jag har gjort en liten presentförpackning. Bara ritat av en magnumförpackning på ett cardstock, klätt med mönstrat papper och sedan vikt ihop.
Den är ganska enkel men tar lite tid att klä, många smådelar att skära ut.

Bland annat den söta "Till brudparet"-stämpeln hade jag turen att vinna på skissutmaningen hos Vilda Stamps. Flera jättefina textstämplar dök upp i brevlådan, de var glädje den dan vill ja lova.



Papper från Magnolia. Stämplar från Vilda Stamps. Kantstans från Martha Stewart. Blommor från Storyteller. Textremsor från Pion Design.


Nu jädrar ska det städas så dammet ryker.................

Inga kommentarer: