fredag 8 juli 2011

En layout med Pytteliten L

Här kommer ett inlägg från mig och Pytteliten L, jag skriver och han försöker att nå tangentbordet.
Idag ska vi ha en slappardag, inte göra något vettigt. Kanske förresten försöka laga mitt miniväxthus från Ikea som ska få ett nytt användningsområde om det blir som jag tänkt.
Igår hade vi en mysdag hos mormor o morfar, skönt. Vi fick god mat och fika, de får vi alltid. Tack för en skön dag!♥


Nu över till en layout, lättskapat var det med detta pappret från Pion Design.
För att få lite mer höjd och liv i layouten skar jag ut ramen och fäste den på samma ställe med 3D-kuddar.
Massor av blommor såklart och en liten vintageram från Melissa Frances. I dom små ramarna brukar jag använda en liten bild från indexkopian som medföljer vid framkallningen.

Detta är ett av mina favoritfoton av Pytteliten L, fotat för ganska länge sen. Nu är han fem månader gammal, livlig, glad och söt som socker♥



Mönstrat papper och klippark från Pion Design. Blommor från Storyteller och Kort o Godt. Vintageram från Melissa Frances. Biljettdekoration från My Mind Eye.

Nu ska jag sluta skriva innan det på grund av barndreggel blir fuktskador i tangentbordet.

Njut av dagen!

3 kommentarer:

Linda/Pieces sa...

Vilken liten raring och så himla fin LO! Underbart dekorerat också. Hoppas att den ska upp på väggen som tavla och inte gömmas i ett album:)

Kram

Karin sa...

Vilken underbar layout! Jättevacker! =) Underbart foto! =)
Ha en härlig helg, kram K.

Vibeke sa...

ÅÅÅ - denne var nydelig!! Flott bruk av Pion:):)