onsdag 29 juni 2011

Sol och layout....

Vilka dagar vi haft här. Har kommit på hur mycket jag tycker om sommaren, öppna dörrar, barfota och solsken.
Jag och Pytteliten L har tillbringat mycket tid ute på en filt i för sig i skuggan men under Pytteliten Ls sovpass har jag snott åt mig lite soltid.
Sambon har klippt gräset och vi har grillat ikväll, mysigt. Nu åkte sambon för att kolla bromsarna på bilen. Jag hoppas på att det snart kommer en garanterat felfri bil, då kommer jag stå först i köpkön.

Idag tänkte jag visa en gammal layout, någon känner kanske igen den sedan Scrapbutikens event i Linköping. Det var layouten man skulle lifta i "scrapliftsutmaningen".





Nu ska jag kolla runt i lite bloggar och sen hoppa in i duschen.
Kramar till er!

1 kommentar:

Carina sa...

Ohhhh,så ljuvligt söt LO du gjort.Helt underbar!!
Tack,för din hälsning hos mig.
Ha,en bra dag!