måndag 13 juni 2011

Lång mellan uppdaterinagarna......

Priset för mest uppdaterade blogg går inte till mig, det kan jag me säkerhet säga.
Det sista har jag haft mycket att göra mer än vad som egentligen är nyttigt, kalas, student och beställningskort har duggat tätt.
Denna veckan har jag nästan ingenting inplanerat och det känns skönt, ska försöka att sitta och pyssla lite.
Här är ett av förra veckans beställningskort, ett dopkort till en liten flicka.

Papper från KarenMarie Klip. Stämpel från Inkido. Blommor från Storyteller. Fjärilspunch från Martha Stewart. Knappar från American Crafts. Natursnöre från Scrapbutiken.
Tyvärr har jag problem med att kommentera i vissa bloggar. Tycker även att mina egna inlägg blir lite knepiga, kan inte markera text under bilderna längre, någon mer med samma bekymmer.
Dessutom kan jag inte publicera inläggen direkt utan måste gå via redigera inlägg och publicera därifrån.
Hoppas på att någon vet om jag gör något fel eller om det är blogger som lever ett eget liv.

1 kommentar:

Marita Johansson sa...

Tycker det har varit lite sådana problem ett tag nu.
Men tror att de försöker att fixa de.

Jättegulligt kort