onsdag 4 maj 2011

Liten kille har blivit stor.......

En layout som legat ett tag, eller ganska länge med tanke på att den lille killen på bilden redan har fyllt tre år. Det är min söta systerson som är modellen.
Kan väl inte påstå att jag kommer ihåg hur jag tänkte när jag gjorde layouten. Molnen är en utklippt stämpel från Magnolia, ville nog att mönstret på bodyn skulle finnas med på layouten.
Kramar till dig lille W.



Nu ska jag krypa i säng. I morgon ska jag damma och dammsuga. Alltså inget sittande vid datorn, inte så mycket iallafall eller åtminstone inte hela dagen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad fin den blev...
Gillar att molnen finns med både på lo och bodyn. Tycker det blir jättefint att klippa ut stämplar och använda dem som dekos.

Marita Johansson sa...

Mycket fint att se här hos dej.
Tackar för titten