söndag 29 maj 2011

En altrad påse........

På pysselfronten lyser flitens lampa igen. Scrap-Perra har en rolig utmaning att göra något som associerar till mamma, jag har altrat en liten papperspåse med de fullkomligt ljuvliga pappren från Maja Design, där var det kärlek vid första ögonkastet.
Jag har använt både fram- och baksidan på pappret.
Nu är jag sugen på att göra fler påsar. Liten L gör snart sin sista dag på förskolan så jag tänkte göra tre påsar till hans mysiga fröknar, klurigt att hitta på något att lägga i påsarna bara.
Här är framsida på påsen:


Baksidan:

Papper från Maja Design. Dekorationsbär från Magnolia. Blommor från Storyteller. Fjärilspunch från Martha Stewart. Vintagebild från Pion Design. Stämplar från Kort & Godt och Magnolia.


Knepigt att få in bilderna i inlägget och det ser lite konstigt ut här på inläggsidan. Radbrytningarna blir lite knepiga och det går inte att markera texten.
Hoppas inlägget ser okej ut för jag är inte så sugen på att bråka med det tekniska idag (heller).

Inga kommentarer: