fredag 8 april 2011

Layout.........

Fantasifulla titlar på mina inlägg kan man inte anklaga mig för iallafall, tycker det är skitsvårt att komma på fyndiga titlar. Det är ju ingen tvekan om att jag ska visa upp en layout iallafall. Gjort en sida till Scrapbutikens blogg. Svårt att använda ett så fint papper utan att täcka det för mycket, tycker jag lyckades skapligt iallafall. Blommorna är egen tillverkade "slarvblommor". Bara cirklar i olika storlekar i tidningspapper och tyll. Material från Scrapbutiken: Mönstrat diecut-papper från BoBunny. Diecut-ram från Inkido. Stämpel från Vilda Stamps. Svarta rhinestones. Övrigt material är en kantstans från Martha Stewart. Fjärilsdie från Sizzix.


Hur jag än gör så vill inte min text dela upp sig i stycken utan blir bara i en enda klump, någon som har bra tips om vad jag gör för fel. Både fult och jobbigt att läsa.

2 kommentarer:

SasSa sa...

OJOJOJ så fin! Helt UNDERBAR!
Underbara papper, vacker foto och texter.
Gillar massor!
Och kortet nedan så fint det med.
Ha en underbar vecka kära du!
Kram SasSa

Anonym sa...

Wow, den här lo älskar jag. Så fint det blev med den veckade pappers spetsen.
Kul tävling du gjorde också. Hoppas allt är bra.
Kram Helene