tisdag 19 april 2011

Dataförbud........

Här har det varit dataförbud tills för några timmar sedan. Inte så farligt som det låter, bara lite piska och morot för att jag skulle ta tag i deklarationerna. Tvingade mig själv att inte röra datorn innan jag räknat ut reseavdragen, kontrollerat och skickat in pappren, men nu är det gjort.

I torsdags hade jag nöjet att få medverka på en utställning i en slöjdstuga ganska nära där jag bor. Fantastiskt roligt med gästvänliga och trevliga arrangörer och massor av besökare.
Vill passa på att tacka alla som kom fram och tittade, pratade och köpte kort, så roligt att träffa alla.
Min mamma och svärmor har också hjälpt mig så stor kram till er.

Här är en bild på hur det såg ut.




Jag fick också några beställningar på kort och här är några stycken av dem som snart ska levereras. Hoppas att dom kommer till glädje för mottagarna.



I morgon ska jag blogga hos Scrapbutiken, kika gärna in där......



Inga kommentarer: