onsdag 23 mars 2011

Ett vårigt kort........

Jag har gjort ett vårkort till en "tre i rad"-utmaning hos Inas kort och scrap. Riktigt roligt att börja rota bland vår och sommar papper igen.
Smultronen på kortet är från ett par ljusmanschetter (fick kolla stavningen på Google) i plast, riktigt fula men helt okej på kort.

Jag och pytteliten L är själva hemma i två dagar till. Sambon kom hem och åt och sen vidare till Tyskland.
Jag tyckte att det gasade och lät mycket innan han kom iväg och när jag tittade ut var det cirka femton centimeter djupa hjulspår där vi parkerar våra bilar.

Jag sitter i sängen och bloggar. Mådde så illa för en stund sen men nu börjar det släppa som väl är. Jag hade börjat röja i mitt pysselhörn men la ner det när illamåendet kom, kanske var det latmasken som bet mig lite lätt. Ska röja färdigt i morgon.

Så här blev mitt kort.


Papper från Maja Design och DaisyD´s. Stämpel från Vilda Stamps. Blomma från Storyteller. Organzaband.

2 kommentarer:

UlrikaT sa...

Så mycket läckert du har gjort sedan sist jag var här, det är helt imponerande!
Superfint kort, det var ju perfekt med manchetten som matchar pappret så fint.

Cathrine/caca sa...

Äh, vad mycket fint du hunnit göra!! Smultron kortet var jätteläckert, riktig vår/sommarkänsla, det är man sugen på efter denna vintern!
Tack för dina gulliga komentarer hos mig, allt är bara bra. Har gått direkt från ett jobb till ett annat och fullt ös på båda ställena. Jättekul, men också lite tröttsamt. Hoppas kunna planera en liten pysselträff om någon dryg månad, vi har en mysig lokal där vi skulle kunna vara ett drygt tiotal. Kanske du skulle vara sugen på att komma? Du kan ju givetvis ta med dig lillkillen i så fall.