tisdag 22 mars 2011

En pysslig dag......

Idag har flitens lampa lyst vid pysselbordet. Pytteliten L har sovit massor, liten L är hos sin pappa och sambon jobbar, då passar jag på att pyssla.
Har lite dåligt samvete för att jag inte varit ute och njutit av det fina vädret, ska pallra mig ut i morgon om vädret tillåter.

Scraphimlen har en skisstävling i sin blogg och dit knåpade jag ihop ett bidrag. Skissen tyckte jag inte va något problem att följa men det blev lite trixigare när jag läste att man var tvungen att ha med något rosa på sitt bidrag. Tyckte varken att layouten eller fotona passade ihop med rosa, till slut fick jag dit rosa pärlor i hörnen som jag gjorde med pearl maker.
Resultatet blev som vanligt inte som jag tänkt mig men ändå okej.


Papper från Making Memories, Melissa Frances, DaisyD´s och Inkido. Blommor från Prima och Storyteller. Stickles. Småbokstavsstickers från Carolee´s Creations och stora bokstavsstickers från KI Memories. Rosa Pearl Maker. Blingswirls från Prima.

Inga kommentarer: