onsdag 16 februari 2011

Seg som kola i huvudet........

Tänk vad en ny familjemedlem kan göra med en♥. Jag har saker i min skalle men vad hjälper det när jag ständigt glömmer och inte kommer på sakerna i tid.

En sak är säker, jag har numera tre underbara killar som gör mig lycklig♥.


På pysselfronten sker det för tillfället väldigt lite, ett grattiskort har tillverkats men det är också det enda. Hade gärna visat upp det men det har jag också glömt att fota. Ska göra det i morgon om inte minnet sviker igen.
Det var lite segt och klurigt att få ihop kortet, har nog lite svårt att koncentrera mig.
Kan tillägga att shoppa pysselsaker inte är ett dugg svårare nu än innan sonen föddes. Gjorde ett liten visit på Slöjddetaljer förra veckan, någon liten textstämpel fick bla åka med hem.

Återkommer inom kort!



Inga kommentarer: