lördag 15 januari 2011

Ett kreativt kaos...........

Så här ser det ut när jag sitter och pysslar. Försöker verkligen att hålla i ordning men det går inte, på bilden syns ändå inte golvet som också är belamrat med saker.
Som tur är så måste jag städa när jag pysslat färdigt för dagen, rummet jag sitter i måste man passera rätt ofta och då kan det inte se ut som kriget.



Trots att det råder ett litet kaos i min hörna så har det blivit en layout idag. På Stellas finns det en tävling med ♥kärlekstema♥. Det som gjorde tävlingen lite klurig var att layouten skulle innehålla en kärlekssång, text eller titel.
Jag gjorde en layout föreställande min sambo♥ med bitar ur texten till November Rain, en kärlekssång för mig.


Papper från American Crafts, Glitz Design och KI Memories. Kant- och hörnstans från Martha Stewart. Halvpärlor och "kärleken övervinner allt"-stämpel från Inkido. Tyll. Tårtpapper från Royal Lace. Metalldekorationerna är smyckesdelar från någon hobbyaffär. Dekorationshörn från Melissa Frances. Vita blommor från Storyteller. Utstansade blommor med en die från Magnolia.



Inga kommentarer: