lördag 1 januari 2011

Ett kort i sjukstugan......

De hostas, nys och snoras för fullt här hemma. Jag började känna mig lite hängig redan på juldagen och sedan dess har det hängt i. kan ju säga att våran nyår blev lugn, väldigt lugn. Tycker inte jag gör annat än sover just nu. Idag började sambon känna av sin hals lite, hoppas att de vänder och inte bryter ut.
Vill ha min förkylning avklarad snart har massor med saker att göra trots att jag inte jobbar. Försöker att förbereda bebisankomsten som kommer med ett planerat snitt den andra februari om bebisen hinner vänta tills dess.
Jag känner på mig att det blir tidigare men man kan ju såklart aldrig veta.
Sonen var med på sista ultraljudet, han fick en ultraljudsbild där bebisen visade tummen upp så den är nog nöjd där inne. Sonen tyckte förövrigt att det festligaste med hela ultraljudet var att han fick sitta och snurra på läkarens "snurrpall"♥.

När jag känner mig lite piggare ska jag försöka att blogga och kommentera lite oftare igen.

Visar upp ett gammalt beställningskort, evigheter sen som jag gjorde det. Ser lite dystert ut på bilden , är lite roligare färger i verkligheten.


1 kommentar:

Kattiz sa...

Jättefont kort!
Vet hur trist det är med förkylningen :( Har varit hemma hela veckan med en jag också :( Hoppas ni kryar på er snart.
Ville bara sticka in och önska en god fortsättning :)