söndag 12 december 2010

Endast tomten är vaken......

Tomten är kanske inte vaken men han har skickat en av sina söta medhjälpare♥♥. Denna nissen smög runt bakom knuten och spanade.
Den lille nissen är min son som blev utskickad i tomtekläder idag. I morgon ska han vara tomte på förskolan. Firandet är redan klockan sju på morgonen vilket innebär att fotoljuset är kasst. Han ställde glatt upp på några bilder idag istället, så nu är vi nöjda båda två.


Sambon började jobba redan idag så jag har suttit och pysslat lite. Sonen sov och katten va ute, är alldeles själv med andra ord, bara jag och en mage som sparkar rätt ordentligt nu♥.

Hittade en rolig utmaning som jag tänkte hänga på, lite klurig men rolig. Återkommer senare med resultatet.

Nu sitter och slösurfar i sängen samtidigt som jagkollar på Beck, lugn kväll för mig med andra ord. Ska ta det lugnt ett tag framöver nu, gick på havandeskapspenning i fredags och det ska bli skönt att ta det lite lugnare framöver. Lyfter väldigt mycket och tungt på jobbet och det sista har det kännts i hela kroppen. Ska försöka att njuta och ta vara på den här tiden.

I morgon återkommer jag med veckomeny!



Inga kommentarer: