söndag 14 november 2010

Ett grattiskort.......

Var väl inte riktigt så att Tim Holtz satt brevid mig vid pysselbordet i lördags men han lyckades ändå inspirera mig.
Sanningen var väl snarare den att jag råkade snubbla in på Slöjddetaljer i Skara i fredags och där alldeles innanför dörrarna låg det............Lost & Found..........ett helt block med papper från Tim Holtz. Jag klippte till och nu känns det som jag inte kan göra något utan att använda dessa underbara papper.
Utförsäljning på omonterade stämplar hade dom visst också så nu hägrar köpstopp här ett tag framöver. "Grattisstämpeln" på kortet kommer förövrigt därifrån.

Tyckte att jag fick till ett relativt "manligt" kort om det nu finns några sådana.
Kortet ska skickas till en släkting inom en snar framtid.


Papper är som sagt från Tim Holtz Lost & Found-serie. Blommor från Prima. Halvpärlor från Melissa Frances. Bladstans från Martha Stewart. Grattisstämpeln från Slöjddetaljer.

Inga kommentarer: