söndag 7 februari 2010

Länge sedan...........

Nu äntligen har jag tagit mig i kragen och uppdaterar. På pysselfronten intet nytt så jag visar upp en gammal layout. Denna är gjord på den störtroliga pysselträffen i Vårgårda som för övrigt snart går av stapeln igen. Föreställer min son som stolt visar upp sin coola tatuering.
Eftersom jag är en riktig periodare när jag pysslar så hoppas jag att jag snart kommer igång igen, inspirationen finns där men inte riktigt tiden och orken ibland.
Ska fråga om jag kan va hemma från jobbet och bara pyssla, givetvis med full betalning.


Igår var vi hos min svärmor och gratulerade på födelsedagen, hon serverade god mat som vanligt.
Idag var mams o paps här o hälsade på, alltid lika roligt när dom kommer på besök♥♥. Ikväll ska vi bara sitta här hemmaoch mysa. Är nog världens mest hemmakära person, älskar att bara gå och skrota eller sitta o mysa. Jag lever med världens mest underbara sambo♥ och som tur är uppskattar han samma saker som jag gör. Jag känner att jag är jäkligt lyckligt lottad. Det får bli dagens visdomsord: "Jag är jäkligt lyckligt lottad"


Kram på er! Återkommer under denna veckan, de lovar jag!






Inga kommentarer: