söndag 10 januari 2010

Lugn slappardag

Idag är det en riktig slöardag............ gör inte många knop, har börjat känna mig lite krasslig med feber och lite ont i halsen. Ja hoppas att det går över av sig självt snart.

Igår hade lilleman sitt kalas och jag tycker det blev lyckat, eftersom mormor och morfar har större plats så hade vi kalaset där (tack mamms och papps♥). Bjöd på kräftsoppa med bröd och en jättefin fototårta.

Liten blev så nöjd med alla sina fina presenter.



Idag visar jag en layout som jag är väldigt förtjust i, gjorde den till en tävling en gång men minns inte vilken.

Köper ett gäng gamla böcker på loppis då och då, därifrån kommer de utrivna sidorna i bakgrunden.

Tårtpapper, wellpapper, textstämplar, blommor och blingswirls har också använts flitigt.
För övrigt kan jag ju tillägga att en layout utan blommor knappt existerar i min samling.


Inga kommentarer: