onsdag 28 december 2011

Inga mer julkort blev ett.............julkort.........

Inga mer julkort sa jag, så blev det inte. En rolig utmaning dök upp och då var det kört.
Ett julkort till blev det och inte precis i min stil men roligt att göra o slutresultatet blev okej.
Nu ska jag nog inte säga fler gånger vad jag ska göra och inte göra, det blir ju som tur är sällan som man tänkt sig.


Jag och min man byter inte julklappar men i år köpte vi en skrivare till oss själva, det var något som vi verkligen behövde (kanske mest jag).
Läste all information noga innan jag klicka hem den utom en sak......storleken, vi köpte ett monster till skrivare.
Hela pysselrummet fick omorganiseras (det gör jag ju så gärna). Vill inte att varken barnhänder eller kattassar ska komma i kontakt med skrivaren.

Vintagebilden skrev jag ut från nätet för att inviga våran julklapp.


Papper från Basicgrey, Tim Holtz och Heidi Grace. Bokstavsstickers från Prima. Blommor från Wild Orchid Crafts. Stickles (guld). Natursnöre från Biltema. Spets?. Kantstans från Martha Stewart.

Deltar med kortet i följande utmaningar:

2 kommentarer:

Linda sa...

Rålekkert!! Herlig motiv og jeg digger vimpelen :)

Takk for at du deltar hos Papirdokkene og Scrappekammeret!

Fortsatt god jul :)

Pysselbus sa...

Grattis till skrivaren och till ett läckert kort!! Tack för att du deltar hos Scrappekammeret och lycka till!

Gott Nytt Pysselår och Kram
Linda