tisdag 15 november 2011

Kort i brunt och blått..........

Sitter och lyssnar på avslappningsmusik som skulle göra det lättare att somna, som om det skulle behövas. Jag somnar alltid direkt när huvudet landat på kudden.
Ikväll har jag suttit och pysslat lite DT-saker åt Scrapbutiken. Riktigt roligt när det då och då blir som man tänkt.

Tur för mig.............. att en kortköpare snart dyker upp och att hon var intresserad av just julkort. Det svämmar över av julkort här hemma och jag bara fortsätter o fortsätter med tillverkningen.

Detta kortet är åtminstone i lite annorlunda färger än de tidigare korten.


Papper från My Minds Eye. Vintagebild kanske från Inkido. Ljusstämpel från Stämpelboden. Alla blommor från Wild Orchid Crafts. Julgranskvist från en ljusmanchett. Band från inredningsbutik. Den lilla tagen har jag vunnit någonstans men vet inte märket. Snow Marker från Panduro. Stickles (stardust).


Deltar med kortet i följande utmaningar:

7 kommentarer:

Linda/Pieces sa...

Läckert med ett julkort i andra färger än de vanliga jultraditionella!! Och jag bara tokgillar hur fint du dekorerar dina kort!!!

Kram

Anne sa...

Oiii, detta var flott!! Så fine farger, og så fint med adventslysene! Nydelig bilde og vakkert pyntet! Dette lekte jeg:))

Takk for at du scrapper med oss Papirdokker

Smil fra Anne:)

Gro sa...

Dette var et koselig julekort. Likte motivet, og ikke minst de fire lysene du har foran.
Takk for at du deler med oss Papirdokkene.

Klem :o)

snojbi sa...

Mmmm sååå fint

marit sa...

Lekkert, veldig flott med de 4 lysene i forgrunnen:)
Takk for at du deltar hos AS.
Marit

Stine sa...

Nydelig julekort, virkelig lekre farger og pynt på dette!

Tusen takk for flott bidrag til utfordringen vår hos Anonyme Scrappere!

Klem stine :-)

Lena Katrine sa...

Kjempeflott kort med fine elementer!
Takk for at du deltar hos WOC denne gangen!
Klem, Lena Katrine